söndag 23 december 2012

Lite lunchshopping



Häromdagen lämnade några kollegor och jag kontoret för att ägna oss åt shopping på lunchen. Vi gick till Lite Kalabaliks huvudkontor och träffade trevliga ägaren Malin, vars pappa jag jobbar med.

Det blev två armband till mig. Jag hade siktat in mig på ett armband med blå sten och det var Lite Midnight Silver som blev det utvalda, jag vill ha kombinationen blått och silver. Detta ska invigas på julafton är det tänkt, tillsammans med en röd klänning.

Eftersom det armbandet var så dovt i färgerna, fint ändå givetvis, ville jag även ha ett med färg. Det fick bli ett Lite Honey. Det vet jag inte hur ska matcha, men jag tänker att det passar bra när kläderna jag bär inte har så mycket färg.

En trevlig lunchutflykt, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar